Kezdőlap


A konkurencia tevékenységének pontos megismerése az egyik kulcs eredmény területe a vállalat fejlődésének.
Egy bizonyos szinten minden cég figyeli a konkurenciát. Figyeli a médiákat, elmegy a rendezvényeire. Ezek az alapok.
Ma a vállalatok még nem fordítanak figyelmet az információkiáramlás tudatos szűrésére. Sok olyan kiskaput hagynak nyitva, melyeken keresztül ellenőrizetlenül áramlik ki a bizalmas információ
.

Ezeknek az információknak a szakszerű felkutatása, begyűjtése és elemzése, olyan eddig ismeretlen területeket mutathat meg a vállalatnak, melyeken jelentős piaci előrelépést lehet elérni a konkurenciával szemben.

  Cégünk számos olyan technikát dolgozott ki, melyek segítségével hatékonyan, nagy mennyiségű hasznos információ szerezhető be a piaci versenytársakról.

A Manta Marketing által kidolgozott technikák a törvény keretein belül maradnak. Nem vállalunk el olyan megbízást és nem végzünk olyan tevékenységet, amely cégünket, megrendelőnket, vagy a vizsgált konkurens céget jogilag vagy etikailag vitatható helyzetbe sodorhatja!

 

Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a piackutatásból?

Számtalan cégnél előfordul, hogy a jól megtervezett és sikeresen lefolytatott piackutatás eredményei nem megfelelően hasznosulnak. A felmérés tanulságai ugyanis gyakorta kerülnek a "később hasznosítható ötletek" kategóriájába, amelyek szép lassan elavulnak vagy amelyekről aztán elfeledkezik a vállalat. Sokan megijednek attól is, hogy a kutatás nem fogalmaz meg vagy nem jelöl ki egyértelműen követendő útvonalat. Pedig valójában a leghomályosabbnak tűnő kutatási eredmények is tartalmaznak tanulságokat, ötletcsírákat, melyeket kiaknázva választ találhatunk kérdéseinkre vagy iránymutatást kaphatunk problémáink megoldásához.

Hogyan hozhatjuk ki a...

 

Mit és miért kell tudni a versenytársakról?

Röviden összefoglalva: mindent. De legalábbis amennyit csak lehet. Sosem szabad ugyanis lebecsülni a versenytársakat, hiszen talán egyetlen olyan piac sincs, ahol konkurencia hiányában az egyetlen dolgunk a fogyasztó szimpátiájának megnyerése. A versenytárs vállalatok pedig mindent meg fognak tenni saját sikerük érdekében, sőt igyekezni fognak minket is kitúrni a piacról, ha lehetséges.

Mit és miért kell tudni a ...

 

Megkülönböztetés, versenyképesség

Minden vállalatnak határozott stratégiára van szüksége, hogy eredményes legyen. A siker általában három úton érhető el: a költségek alacsonyan tartásával; megkülönböztethető, azaz kiemelkedő termékkel vagy szolgáltatással; illetve a piac egyedi igényeire történő fókuszálással. Bármely utat választjuk is, a lényeg, hogy elszántan kövessük, mert az ingadozó vagy középen megrekedt vállalatok sohasem jutnak a csúcsra.

Megkülönböztetés, versenyképeség ...

 
 

adatvédelmi elv | netikett | honlap térkép | archívum | impresszum| vendégkönyv