Kezdőlap




A pontos és szakszerű marketingkutatás segítségével, a piaci információk megszerzésével, az összefüggések feltárásával és hozzáértő elemzésével jelentősen csökkentjük partnereink piaci kockázatát.

 

Módszertan:

  • A megbízó kijelöli a vizsgálat tárgyát és meghatározza a célját
  • Meghatározzuk a vizsgálandó területet
  • Vizsgálandó fogyasztók körének meghatározása
  • Meghatározzuk a mintavétel módját és a minta szükséges nagyságát
  • Megbízónkkal történő egyeztetést követően elkészítjük az alkalmazandó kérdőívet
  • Tesztcsoporttal próbatesztelést végzünk
  • A tesztelés során fölmerült hibákat kijavítjuk, a tapasztalatokat beépítjük a végleges kérdőívbe
  • Lebonyolítjuk a megkérdezéseket
  • Feldolgozzuk a beérkezett adatokat
  • Elkészítjük a tanulmányt, illetve a javaslattételi dokumentumot, melyben a megrendelő által megfogalmazott kérdésekre válaszolunk vagy teszünk megoldási javaslatokat
  • Elkészítjük a prezentációt és előkészítjük az értékelő megbeszélést

A piackutatás folyamata
a nagyításhoz kattintson a képre

 
 

adatvédelmi elv | netikett | honlap térkép | archívum | impresszum| vendégkönyv