Kezdőlap


A kezdetekkor az önjelölt webdizájnerek a vállalati oldalak fejlesztését nagy lila ködbe burkolt, a kreatívok és rendszergazdák közös hegyének tetején csücsülő misztikusságba burkolózva alkották meg.
Mára tudjuk, hogy az online marketing nem egyenlő a csupán egy bannercsere akció, galádul a személyes szféránkba hatoló SPAM vagy pár ötletes weblap elkészítésével.
Oldalainknak szorosan illeszkedniük kell a vállalati marketing stratégiához.
...sőt a webet komolyan vevők már nem csupán következményként élik meg az Internet fejlődését, hanem egyenesen a fogyasztóhoz vezető egy új út egyik eszközeként.

Megérkeztünk - ez már a webmarketing világa

 

Mire jó az e-mail marketing?

Nézzük csak, miért is érdemes e-mail marketinget alkalmaznunk. Ha azt nézzük, hogy naponta több mint 140 millió vállalkozás küld ki 3 milliárd e-mailt, akkor messze ez a leggyorsabb módja annak, hogy új vásárlókat szerezzünk.
Gondoljunk csak bele, hány ember érhető el másodpercek alatt, egy billentyű megnyomásával. Persze nem tagadhatjuk el azt sem, hogy nehéz a sok-sok elektronikus olvasó idejét és figyelmét elnyerni. Ez a nehézség sem nehézség azonban akkor, ha már egyszer feliratkoztak e-mail-szolgáltatásunkra. Tehát az a siker kulcsa, hogy megtanuljuk, hogyan írjunk olyan e-mailt, amely megragadja, majd meg is tartja a fogyasztók figyelmét. Tehát lényegi, hogy e-mail üzenetünk mindig kellően kreatív legyen, és olyasmit ajánljon, amit az olvasók akarnak.

Mire jó az e-mail...

 

 

 
 

adatvédelmi elv | netikett | honlap térkép | archívum | impresszum| vendégkönyv